• 3
  • 4
  • 1

OVER BELO CLEAN SERVICE

Belo Clean Service werd in 2010 als V.O.F. ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Het is dus weliswaar een relatief jong bedrijf, maar tevens een bedrijf met veel ervaring en knowhow in de schoonmaakbranche.

Ik, Michael Adriaanse, grondlegger van Belo Clean Service, ben namelijk al vanaf jonge leeftijd werkzaam in deze branche die voor mij dan ook geen geheimen meer kent.

Al die achterliggende jaren brachten me veel vakkennis, alsmede een groeiende behoefte als zelfstandig ondernemer in genoemde branche aan de slag te slaan: mijn eigen visie in praktijk brengen, werken met materialen en producten die de door mij gewenste kwaliteit waarborgen, gestructureerd en planmatig werken om zo efficiënt mogelijk een kwalitatief hoogstaand eindproduct te leveren. Dit alles had ik voor ogen en ik meen dat wij dit met Belo Clean Service hebben gerealiseerd. En daar zijn wij trots op.

 

Ik zeg hierboven met nadruk: wij. Want toen het door mij geleverde product bleek aan te slaan en het aantal opdrachten groeide, moest ik op zoek naar medewerkers om al die opdrachten tot tevredenheid te voltooien. Medewerkers die net als ik niet alleen vakbekwaam moesten zijn, maar ook liefde moesten voelen voor het vak en de drang dit alles te tonen, steeds opnieuw, van de eerste tot de laatste opdracht. En dat is wat we doen.

In de jaren die we nu bezig zijn, hebben we een grote diversiteit aan klanten en opdrachten gehad: van particulieren tot restaurants, van scholen tot hotels, van kantoren tot internationale ondernemingen. Of het nu ging om glasbewassing of het in de was zetten van vloeren, of er nu muren van graffiti moesten worden ontdaan of vloerbedekking moest worden gereinigd, elke keer was Belo Clean Service in staat de opdracht tot volle tevredenheid van de klant uit te voeren.

Dat klanten praktisch altijd bij ons terugkeren impliceert een grote klanttevredenheid, en dat is ook ons streven. Als geen ander beseffen wij dat je over kwaliteit kunt praten, dat je kwaliteit kunt beloven, maar dat daadwerkelijk kwaliteit leveren de enige manier is om op langere termijn klanten aan je te binden. Kwaliteit uit liefde voor het vak en ook vanwege onze beroepseer.